پشتیبانی ایران برنده همکاری وزارت خارجه

پشتیبانی: ایران برنده همکاری وزارت خارجه وزیر امورخارجه وزیر امور خارجه اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی اگر توافق هسته‌ای اصلاح نشود از آن خارج خواهیم شد / مایک پنس

معاون مدیر جمهور آمریکا با طرح ادعاهایی علیه کشورمان گفت که توافق هسته‌ای مانع از دستیابی کشور عزیزمان ایران به سلاح هسته‌ای نمی‌شود و چنانچه این توافق اصلاح نش

اگر توافق هسته‌ای اصلاح نشود از آن خارج خواهیم شد / مایک پنس

مایک پنس: اگر توافق هسته ای اصلاح نشود از آن خارج خواهیم شد

عبارات مهم : ایران

معاون مدیر جمهور آمریکا با طرح ادعاهایی علیه کشورمان گفت که توافق هسته ای مانع از دستیابی کشور عزیزمان ایران به سلاح هسته ای نمی شود و چنانچه این توافق اصلاح نشود، آمریکا از آن خارج خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نوشته روزنامه هاآرتص، مایک پنس، معاون مدیر جمهور آمریکا در صحبت خود در نشست هر سال سیاست گذاری آیپک (بزرگ ترین لابی صهیونیست ها در آمریکا) در آمریکا گفت: مدیر جمهور ترامپ در ماه اکتبر سال گذشته اعلام کرد که آمریکا بیش از این توافق فاجعه بار با کشور عزیزمان ایران را تایید نخواهد کرد. این توافق از دستیابی کشور عزیزمان ایران به سلاح هسته ای جلوگیری نمی کند.

وی افزود: ترامپ از کنگره و اروپایی ها خواسته تا محدودیت های واقعی و بادوامی علیه تمایلات هسته ای و موشکی کشور عزیزمان ایران اعمال کنند. ترامپ تحریم ها را لغو کرد تا به قانونگذاران و متحدان ما وقت بدهد. ولی این شانس آخر بود.

اگر توافق هسته‌ای اصلاح نشود از آن خارج خواهیم شد / مایک پنس

پنس در ادامه ادعاهای خود گفت: چنانچه توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران در ماه های پیش رو اصلاح نشود، آمریکا فوری از آن خارج خواهد شد. آمریکا هیچگاه اجازه نخواهد داد کشور عزیزمان ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند.

وی با تکرار ادعاهای بی اساس آمریکا راجع به سیاست های منطقه ای کشورمان گفت: تحریکات خطرناک از چشم اسرائیل، آمریکا و متحدانمان دور نمی ماند. ما اجازه نمی دهیم شکست داعش به یک پیروزی جهت کشور عزیزمان ایران تبدیل شود. اگر کشور عزیزمان ایران به اسرائیل حمله کند، از اسرائیل دفاع خواهیم کرد.

معاون مدیر جمهور آمریکا با طرح ادعاهایی علیه کشورمان گفت که توافق هسته‌ای مانع از دستیابی کشور عزیزمان ایران به سلاح هسته‌ای نمی‌شود و چنانچه این توافق اصلاح نش

معاون مدیر جمهور آمریکا در بخش دیگری از صحبت خود با اشاره به رابطه خاص آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: نشانه قرار دادن اسرائیل در شرکت ملل دیگر آخر یافته و تمام شده است است ، روابط میان آمریکا و اسرائیل تاکنون تا این حد مستحکم نبوده هست. روابط بین مردم ما تا این حد عمیق نبوده هست. من امروز از جانب مدیر جمهور در برابر شما ایستاده ام و می خواهم یک خبر راحت را برسانم؛ آمریکا در کنار اسرائیل باقی می ماند.

واژه های کلیدی: ایران | توافق | سیاست | آمریکا | اسرائیل | اسرائیل | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار